دانلود ترجمه مقاله بازي با شن و ماسه و داستان سرايي : سازش اجتماعي و توسعه شناختي در مشاوره ي كودك

دو شنبه 6 آبان 1395
ن : علیرضا

دانلود ترجمه مقاله بازي با شن و ماسه و داستان سرايي : سازش اجتماعي و توسعه شناختي در مشاوره ي كودك


دانلود-ترجمه-مقاله-بازي-با-شن-و-ماسه-و-داستان-سرايي--سازش-اجتماعي-و-توسعه-شناختي-در-مشاوره-ي-كودك

دانلود ترجمه مقاله بازي با شن و ماسه و داستان سرايي : سازش اجتماعي و توسعه شناختي در مشاوره ي كودك

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 11
حجم فایل: 195

 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله بازي با شن و ماسه و داستان سرايي : سازش اجتماعي و توسعه شناختي در مشاوره ي كودك ؛ یک مقاله خوب برای رشته روانشناسی در 11 صفحه ترجمه شده و برای دانلود شما مهیا گردیده است.

 

چكيده :

بازي با شن و ماسه و داستان سرايي تكنيك هاي درمان هستند كه براي استخراج موضوعات قابل توجهي در زندگي اجتماعي و عاطفي مشتريان استفاده مي شود و سازه هاي اجتماعي يك چارچوب نظري مناسب است كه با آن به مفهوم فرايند بازي درماني مي رسيم . بازي با شن و ماسه استراتژي سازنده براي ارزيابي و تغيير است . هدف از اين مطالعه استفاده از روش تركيبي بازي با شن و ماسه  داستان سرايي براي كشف درك مشاوران از شيوه اي كه در آن روابط ميان فردي كودكان و وضعيت توسعه در بازسازي خود از جهان اجتماعي خود از شن و ماسه منعكس مي شود , است . اين مطالعه كيفي در زمان بازي همانطور كه در زمينه ي سطوح توسعه ي شناختي مشتريان جوان از طريق تكنيك هاي بازي شن و ماسه-داستان سرايي بيان شده است، منعكس شده است . شش مشاور در مطالعه شركت كردند و با كودكان و مشتريان نوجوان كار كردند . تجزيه و تحليل توسط مشاوران انجام شد كه موضوعات نشان داد كه وضعيت رشد شناختي مشتريان مطابق بوده و با توجه به مراحل رشد و نمو بود . كودكان جوان تر , 5-8 سال گذر از عمل به تفكر عملياتي را نشان داد. در حاليكه نوجوانان علاوه بر اين مشاوران مراحل بازي شن و ماسه را همانطور كه توسط آلن و بري مشخص شده بود، مشاهده كردند. بازي تكنيك هاي درماني نور تويل و شركت جيسون آرونسون كه در آن مشتريان قادر به توسعه تحليل داستان خود با تغيير دادن موقعيت چهره به موضع تطبيق بودند .

 

كلمات كليدي : بازي درماني و سازه هاي اجتماعي و رشد شناختي كودك . 

 

دانلود فایل


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، پزشکی ، روانشناسی، ،
:: برچسب‌ها: مقاله بازي با شن و ماسه و داستان سرايي, مقاله سازش اجتماعي و توسعه شناختي در مشاوره, مقاله بازي با شن و ماسه, سازش اجتماعي و توسعه شناختي در مشاوره, مقاله توسعه شناختي در مشاوره, سازش اجتماعي و توسعه شناختي, مقاله رشته روانشناسی, دانلود مقاله روان شناسی, دانلود مقاله رشته روان شناسی, مقاله رشته روان شناسی, مشاوره ي كودك, مقاله علوم تربیتی, بازی درمانی, رشد شناختی کودک, سازه های اجتماعی,